ilkelerimiz

deniz kayağı aktiviteleri, doğası gereği kitle turizmine harika bir alternatif ve biz bu şansı yaptığımız işi etrafımızdaki insanlar, toplum hayatı, yaban hayatı ve doğa için daha pozitif etkiler yaratacak şekilde yaparak kullanmayı amaçlıyoruz.

bölge için sürdürülebilir turizm planlamalarının bir aktörü olarak sürdürülebilir turizm ilkeleri en önemli yol göstericilerimizden:

doğaya saygı gösteriyoruz; karbon ayak izimizi minimumda tutmak için çalışıyoruz.

bütün gayretimiz mümkün olduğunca doğaya olan etkimizi azaltmak üzerine. bu amaçla:

• tur alışverişlerimizi tarım zehiri kullanmamış, ata tohumu kullanan yerli üreticilerden yapıyoruz.
  • turlarımızda tek kullanımlık plastikler yerine, çok kullanımlık ürünleri tercih ediyoruz.
  • turlardan çıkan yiyecek atıklarını ana kampımızda kompostlayarak, meyve ağaçlarımıza ve mevsimlik sebzelerimize gübre olarak veriyoruz
  • gittiğimiz sahillerden ayrılırken, sahildeki çöpleri kayaklarımız aldığınca toplayıp sahilleri bulduğumuzdan da temiz bırakıyoruz.
  • karbon ayak izimizi azaltmak amacı ile kamplı turlarımızda menülerimizi daha çok sebze-bakliyat-tahıl ağırlıklı hazırlıyoruz
  • ve turlarımız sırasında gittiğimiz yerlerde doğada hiç iz bırakmamak için ‘’leave no trace’’ ilkelerini uyguluyoruz.
yereli destekliyoruz;

turlarımız için bizim ile benzer ilkelere sahip yerli restoran, pansiyon ve küçük işletmelerle çalışmayı tercih ediyoruz. tur alışverişlerimizi yaparken tarım zehiri kullanmamış, ata tohumu kullanan yerli üreticilerden alışveriş yapıyoruz.

gençlere fırsat yaratıyoruz; yeni bir iş kolu geliştirebileceğimize inanıyoruz.

doğa sporu rehberliği, artık uluslarası bir meslek olarak, günümüzde sadece pratik ile değil ayrıca eğitim ile de geliştirilmesi gereken bir meslek. biz yola uluslarası çapta deniz kayağı rehberliği yapabilecek rehberler yetiştirmek üzere çıktık. hem rehberlerimiz hem de türkiye’de verilen hizmet dünya standartlarında olsun ve öyle devam etsin diye çabalıyoruz.

sürekli gelişime inanıyoruz; bilgi ve becerimizi arttırmak için dünya standartlarında eğitimler alıyoruz.

rehberlerimiz uluslararası geçerliliği olan deniz kayağı, doğada ilkyardım, cankurtaran eğitimlerini tamamlamış, tur yaptığımız coğrafyayı çok iyi bilen, her fırsatta daha büyük denizlerde kendilerini geliştirmek ve ülkemizdeki deniz kayağı standartlarını dünya standartlarına getirmek için çabalayan donanımlı kişilerden oluşmaktadır.

rehberlerimizin ulusal veya uluslarası eğitim almaları için ayrılmış bir bütçemiz var. gelişimlerinin gerekliliklerine göre eğitim masraflarının bir kısmını biz karşılıyoruz.

tanışmak ve bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.